Pro informatiku
programování Scratch (žákovské listy) – pdf:
- Kapitola 1 – Úvod do programování, sestavení scénáře (projekt Vlak, Digitální číslice, Písmena a slova)
- Kapitola 2 – Opakování bloků (projekt Vlak, Kreslení, Písmena a slova)
- Kapitola 3 – Vlastní bloky (projekt Navigace, Kreslení – ornamenty, sluníčko, domek)
- Kapitola 4 – Opakování s podmínkou (projekt Písmena a slova, Tanec, Stavíme mosty, Balónek na poušti)
- Kapitola 5 – Myš a klávesnice (Kočičí procházka, projekt Tanec, Akvárium)
- Kapitola 6 – Posílání zpráv (Ke mně, Rozhovory, Oblečení, Kouzelník)
- Kapitola 7 – Rozhodování (Bludiště, přistání na Marsu, Moucha v láhvi)
- Kapitola 8 – Souřadnice
- Kapitola 9 – Parametry
- Kapitola 10 – Proměnné